Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Retourbeleid

Alina heeft het doel om klanten tevreden te maken en dat onze producten jouw slaap ook écht ondersteunen. Geen merkbaar effect? Geld-terug, zonder gedoe. Je kan elk product altijd binnen 30 dagen na aankoop retourneren. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug, zonder lastige voorwaarden. We geloven dat duidelijkheid en vertrouwen de basis zijn van een goede klantervaring.

Hoe meld je een retour aan?

Stuur ons een e-mail via info@alinastore.nl met de volgende gegevens en wij regelen derest:

  • Je volledige naam
  • De naam van het product
  • De reden van retour of omruiling (optioneel, maar helpt ons onze services en producten verbeteren)

Omruiling

Wil je liever iets anders proberen? Dan bieden we je de mogelijkheid om binnen 30 dagen één keer kosteloos te ruilen. Wij vergoeden in dat geval de retourkosten én sturen het vervangende product gratis naar je toe.

Ruil je voor een goedkoper product, dan betalen we het verschil aan je terug. Kies je een duurder product, dan betaal je alleen het verschil bij. Een tweede omruiling is ook mogelijk, maar dan zijn de verzendkosten wel voor eigen rekening.

Retourneren

Wil je geen ander product en kies je liever voor een terugbetaling? Ook dat kan. Je meldt de retour aan binnen 30 dagen na aankoop, en krijgt daarna nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen.

In dit geval zijn de retourkosten voor eigen rekening, behalve als wij een fout hebben gemaakt – bijvoorbeeld bij een beschadigd product of een verkeerde levering. Dan nemen wij uiteraard de retourkosten op ons.

Voorwaarden voor retourneren of omruilen

Om een retour of omruiling goed te verwerken, vragen we je om op het volgende te letten:

  • Het product moet ongewassen zijn.
  • Het mag geen schade bevatten.
  • Je vermeldt duidelijk je naam als afzender op of in het pakket

Voldoet het product niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we de retour weigeren of een vergoeding inhouden.

Verkeerd adres opgegeven?

Heb je per ongeluk een verkeerd afleveradres ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verzonden, passen we het graag voor je aan.

Als er bij je bestelling een gratis product is meegeleverd dat in het besteloverzicht staat, moet dit ook worden geretourneerd. Wanneer je het gratis product houdt, kunnen we hiervoor kosten in rekening brengen.

Connect met ons op Instagram.

@alinastore.nl

Den Haag, Nederland

@alinastore.nl

25 Nov, 2024

@alinastore.nl

Tilburg, Nederland

@alinastore.nl

12 Dec, 2024

@alinastore.nl

Rotterdam, Nederland

@alinastore.nl

29 Jan, 2025

Zorg & Expertise

Onze producten zijn met zorg ontwikkeld in samenwerking met toonaangevende experts uit de slaap- en lichtindustrie.

Het eindresultaat? Een product dat elke test met vlag en wimpel heeft doorstaan volgens onze strenge eisen en kritische meetpunten.

Onderzoek

Onze missie gaat verder dan alleen producten aanbieden: we investeren voortdurend in onderzoek en innovatie binnen de slaapindustrie om het wereldwijde bewustzijn over slaap te vergroten.

Iedereen slaapt, maar we willen dat mensen ook de kwaliteit van hun slaap serieus nemen en verbeteren.

Gezamelijke Missie

Deze missie is persoonlijk voor ons, omdat wij ook klanten zijn. We begrijpen de impact van een goede nachtrust uit eerste hand. Dit is de kracht van Alina.